Ładny zapach do biura

Odpowiedź ma możliwość brzmieć banalnie: bo są dużo przyjemniejsze niż zapachy brzydkie. Bo ładne zapachy poprawiają samopoczucie. Sprawiają, że czujemy się nie gorzej, że jest nam przyjemnie. Ładny zapach relaksuje i funkcjonuje kojąco. Nie bez przyczyny zapach do domu wybieramy tak, ażeby się nam podobał. Musi być przyjemny, świeży, nie zbyt ostry i niemdlący. Wiele osób wybiera aromaty kwiatowe. Inni wolą owocowe. Sprzedaż odświeżaczy powietrza, olejków zapachowych i substancji, które wpływają na zapach otoczenia jest de facto duża.

Kupuje się nie tylko zapachy do domu. Wiele osób, spędzając znacząca większość dnia w pracy, w wielu przypadkach kupuje zapach do biura. Tam, gdzie ładnie i przyjemnie pachnie, pracuje się wydajniej, bo człowiek czuje się nie gorzej. Jest wydajniejszy. Moc sprawczą zapachu używa się też w innych celach. Moc zapachu wykorzystują również handlowcy. W jaki sposób? W ogromnych halach handlowych, w głównej mierze w marketach i super marketach rozpyla się substancje zapachowe, które niezauważalnie wpływają na decyzje klientów. Ta taktyka to aromamarketing. Dzięki właściwym zapachom ludzie czują się zrelaksowani, odprężeni i kupują więcej. Poprawnie czują się w sklepie, gdzie pachnie świeżym chlebem lub świeżymi wędlinami. Przez to maja np ochotę na jedzenie i kupują produkty, których tak naprawdę nie potrzebują. I to wszystko dzięki odpowiedniemu zapachowi. Aromamarkieting używa wiele placówek handlowych. Jest on efektywnym sposobem na podniesienie wyników sprzedaży.

Sprawdź: aromamarketing.