Profesjonalna rehabilitacja fachowo wykonywana w domu pacjenta

Kilka tygodni temu złamałem nogę. Poszedłem z kolegami z Gdańska rozerwać się po pracy i po prostu zagrać w piłkę nożną na Orliku. Starałem się wypaść jak najlepiej, niemniej jednak jak to można zwykle bywa wówczas dzieją się nieprzewidziane okoliczności.



Skończyło się tak, że po starciu z jednym z kolegą złamałem nogę. Byłem tym faktem przerażony. Okazało się, że czeka mnie rehabilitacja. Na szczęście moja koleżanka doradziła mi profesjonalnego rehabilitanta. Okazało się, że nie musiałem dosłownie wychodzić ze swojego domu, co byłoby dla mnie de facto bardzo trudne i uciążliwe. Zwłaszcza, że w domu wyłącznie tata ma prawo jazdy, a pracuje stosunkowo do późna. W każdym razie cieszyłem się, że mogą korzystać z pomocy fachowców, którzy zwyczajnie przyjeżdżali do mnie na kwadrat. Na początku byłem oczywiście pełen obaw, jak to należy wszystko będzie wyglądało. Natomiast mój fizjoterapeuta to człowiek o złotym sercu.
Ma nie tylko wiedzę i doświadczenie, a także bardzo dobre podejście do wykonywanego zawodu. Co jakiś czas coś zażartuje, dlatego atmosfera jest bardzo przyjemna. Bardzo istotne jest jednakże to, że dobra ta rehabilitacja ogólnie rzecz ujmując przebiega w zgodzie z planem. Czuję, że krok po kroku wracam do odpowiedniej sprawności w nogach. To jeszcze trochę potrwa, aczkolwiek cieszę się, że udało mi się trafić na fachowców, którzy wykonują tego rodzaju usługi w zgodzie z najwyższymi standardami. Szczerze mówiąc przedtem przed tym niefortunnym wydarzeniem nawet nie wiedziałem, że jest taka sposobność. W każdej sytuacji wydawało mi się, że powinno się koniecznie iść do placówki prywatnej lub publicznej itp. Nawet nie wiem, jak bym to zrobił, bo początkowe dni były dla mnie de facto bardzo trudne. Tym bardziej cieszę się, że znajoma powiedziała mi o takich medycznych fachowcach, którzy przyjeżdżają do mnie do domu i zwyczajnie sukcesywnie realizują plan terapii rehabilitacyjnej. Wierzę, że przyniesie to odpowiednie efekty.
Warto zobaczyć: o fizjoterapii wejdz sobie tu.